FAQFAQ   CautareCautare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   InregistrareInregistrare   ProfilProfil Mesaje privateMesaje private  AutentificareAutentificare  
fUHJbZYSaTW

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului BodyDesign.ro -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
Neha
Vizitator

MesajTrimis: Joi Oct 11, 2012 8:31 am    Titlul subiectului: fUHJbZYSaTW Raspunde cu citat (quote)

Recently watching the new Alice in Wonderland, she asks heesrlf to believe in at least 6 impossible things before breakfast. In many of my days I think I need to do this, Here's to believing in the impossible!
Sus
Mary
Vizitator

MesajTrimis: Vin Aug 23, 2013 4:45 pm    Titlul subiectului: DHlKzvAHuSqBYFSV Raspunde cu citat (quote)

geia sas 8elo na sas kano merikes erhehstis 1 eimai koritsi kai to kalokairi 8elo na kano trupa sto frudi se poio apo ta dio paei kalhtera de3i/aristero 2 sto lousimo otan thn kanw thn trupa pos mporw na to prostatepsw apo to na minei nero mesa h kati paromio opos sapouni 3 re paidia pos 8a to strivo to skoulariki mes sto frudi den ponaei?
Sus
Aneta
Vizitator

MesajTrimis: Vin Sep 25, 2015 6:30 pm    Titlul subiectului: AovsXcmPSQT Raspunde cu citat (quote)

Happy New Year Matt! I look forward to reindag your reviews in 2009. The last cigar I smoked in 2008 was the Gurkha Black Dragon and it was by force. A friend (non-cigar smoker) gave me a few along with a really nice crystal ashtray as a gift. I had traveled to IN & left/lost my travel humidor at the airport in Atlanta & was w/out my favorites and the Tinder Box there didn't have any of my choice cigars so I was happy to at least have those & by the way nobody turned in my cool stainless steel travel humidor with my 13 premium cigars. The GBD was a good cigar & I enjoy each of them! ; )
Sus
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului BodyDesign.ro -> Diverse Ora este GMT
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Puteti crea un subiect nou in acest forum
Puteti raspunde la subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Sustinut de: Romanian phpBB online community