FAQFAQ   CautareCautare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   InregistrareInregistrare   ProfilProfil Mesaje privateMesaje private  AutentificareAutentificare  
Piercing pe cale de respingere ?

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului BodyDesign.ro -> Piercingul in buric
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
ankesanamon

Data inscrierii: 12/Aug/2007

MesajTrimis: Dum Aug 12, 2007 7:00 pm    Titlul subiectului: Piercing pe cale de respingere ? Raspunde cu citat (quote)

Mi-am facut un piercing in buric acum aproximativ doua luni la Fashion Tatoo.
Mi s-a spus sa ung cu baneocin timp de doua saptamani, si asa am facut.
Am respectat toate regulile posibile de igiena, (sunt la medicina, deci am avut mare grija)... dar, piercingul are o evolutie foarte proasta . Am facut tampenia sa il schimb la o luna.
Se hipercicatrizeaza. Nu ma doare, nu este infectat, curge uneori un lichid alb, care banuiesc ca este limfa, dar toata zona dintre orificii este rosie-inchisa si umflata. Dimineata ma trezesc cu o "crusta" unde bijuteria iese din piele. La fel si pielea dintre orificii, pur si simplu se cojeste.
Pe parcursul celor doua luni, am observat ca pielea se scurteaza, si cercelul devine mai lung si mai liber in gaura. Am auzit ca s-ar putea ca bijuteria sa fie respinsa... si ca acesta este procesul de migrare. Va rog frumos sa ma lamuriti, deja imi pare rau numai cand ma gandesc ca va trebui sa il scot. Dar nici nu vreau sa astept pana "se usuca si cade".
Va rog mult daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturi sau lamuriri cu privire la aceasta problema. Confused

Multumesc mult, Wanda

P.S : Am un cercel cu tija de tip banana. Se poate sa fie o alergie la metal ? Eu am cumparat cercel din otel chirurgical, dar in general sunt foarte alergica... Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
attila- bizzzart tattoo

Data inscrierii: 06/Mai/2006